Wednesday, April 13, 2011

You are Sucks!

OhMyGoshhhh! Grrrrr.. Tergamam lepas check tu. Check apa pulak kali ni? Haishh. Macam2 kan saya check arini. Ni pun saya check dh tengah malam.* thanks to my diorrr Husnoo fr giving me these info. heee :)
Woah! 17 MAY 2011. Kem PLKN Tasoh Berseri, Perlis. MMG BEST PUN! :'(
Tau tak apa yg saya semak ni? It's PLKN jyeahhh! PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA! Pftttt. tamau p boleh dak? *Bak kata Haikal yg BAIK(nk muntah sat boleh?haha) "Boleh2 kalau taknak pegi, nnty dapat tidur hotel besi 5star and makan makanan sedap fr free." Paham dak maksud dia apa?haha. Maksud dia masuk JAIL laa ( Hotel BESI and makanan FREE). Dia memang tak KEJAM pun kan. Kan kalau sepa2 yg tak p plkn kena denda masuk penjara. K mula mulanya aku pun tak paham sangat then dh lama2 bru paham. aku ni memang yg jenis lambat tangkap sikit. Hehe. Kay, saya dapat second intake dkat Kem PLKN Tasoh Berseri, Perlis. Alamat Kem  Batu 12, Jalan Kaki Bukit.
Haaa Sapa tau sapa tau? soo soo inilah lahh tempat dia. *search dkat google semua ada :)
Cantik tak cantik tak? Cantik ka tak tetap kena pergi jgak. So kpda sesiapa yg tak dpt PLKN tu jgn duk gelak2 sangat la kan. Nasib nasib -.-
Haishh bencinyaa nk kena p PLKN. Dhla kurus, nnty lagi lahh kurus. Tingal rangka ja apa lepas ni. Haha over dak? Semakin hitam la jawabnya lepas ni -.-'
Let's singing together! Okay, one two three go! Nyanyi dengan penuh semangat k!
Kami wira wirawati negara
Kini masa kami berjaya
Kami sahut cabaran berderas seiringan
Kami pasti mencapai wawasan.

Kita sahut cabaran bersama bergandingan
Berkhimat untuk negara
MALAYSIA!!!
MEMANG BEST PUN LAGU DIA(!)

17 May 2011 - 30 JULY 2011. Woahhh! MANA LAMA PUN KAN(?)